A tavalyi év fergeteges slágerei után új vizekre evez Joy Orbison: vezetékneve lerövidítését követően a klasszikus house-szal ismerkedik új bakelitjén.
Joy Orbison kevés kiadványból és erős hátszéllel építette fel hírnevét ahhoz, hogy egy hirtelen váltás a stílusában nagy figyelmet kapjon. A Wade In című új ep-je a Hyph Mngo és a Shrew Would Have Cushioned The Blow urbánus dubstep horizontjai után a chicagói house szubkultúra korai éveibe repít minket, a kiadványon lévő két új zene kényelmes és egyenes tempóban egyensúlyoz 125 és 130 bpm közt. Természetesen azért az orbisoni jellegzetességek nem vesztek el, a Jels például szűk három perc után hajlandó csak beindulni, előtte pont annak a feszültségfokozásnak lehetünk a fültanúi, ami már a Hyph Mngónál is működött. A TR-909-es lábdob masszívan kattog innentől kezdve, érdekes azonban, hogy a szerző végig olyan szolidabb hangokkal tölti ki a ritmust, ami inkább napjaink modern tánczenei világára jellemző, valamiféle időbéli fúziót létrehozva. A címadó zene ezzel szemben szakít mindennel, ami mai, és teljes egészében a nyolcvanas évek közepén helyezkedik el a Warehouse–Music Box-tengelyen. Orbison kevésbé hivalkodó így a Wade Inen, érezhetően egyik szám sem fogja az eddigi gigahitjeit felülírni – de ezúttal ez nem is baj.
Tracklist:
- A Jels
- B Wade In
Borító: